Top billede

Office 365

 

Alle dine filer kan du opbevare på din 1TB store lagerplads i skyen med OneDrive, hvor du som bruger kan dele filerne med andre. Din professionelle mail med hele 50GB plads sørger for alle dine enheder altid er opdateret i realtid via EAS ( Exchange ActiveSync) med mails, kalender aftaler og kontakter, uanset hvor du er i verden – eneste krav er internet adgang. Med en Office 365 løsninger igennem ScanPOS er din virksomheds medarbejdere og dine Office-programmer altid tilgængelige og opdaterede uanset hvor du arbejder. Du slipper for dyre licensaftaler og komplicerede opdateringer, og dermed vil både funktioner og sikkerhed altid være det nyeste. Som en del af Office 365 løsningerne kan den IT ansvarlige let og enkelt administrere regler, standarder samt beskyttelse af oplysninger. Det hele kan dermed implanteres med få klik i hele organisationen på tværs af medarbejderne.

 

  • Er du i tvivl om valg af den rette pakke? Blot kontakt os her eller på Tlf: 98 51 03 88
icon

Bliv ringet op

Vælg en plan

Office 365 Business

Office 365 Business Premium

Office 365 Business Essentials

Med Office 365 er det nemmere for dig at drive din virksomhed. Få alt, hvad du skal bruge for få arbejdet fra hånden – når som helst og hvor som helst.

 
 
kr. 65,80
bruger/måned
(binding på årsbasis)
1 år kr. 65,80 bruger/måned
kr. 78,70
bruger/måned
(binding på årsbasis)
1 år kr. 78,70 bruger/måned
 
 
kr. 31,50
bruger/måned
(binding på årsbasis)
1 år kr. 31,50 bruger/måned
 
Inkluderede apps og funktioner
Apps og funktioner, der er inkluderet i Office 365 Business

Hele Office-pakken på pc/Mac med apps til tablets og telefoner

Outlook-ikon Word-ikon Excel-ikon PowerPoint-ikon OneNote-ikon Publisher-ikon OneDrive for Business-ikon Access
  • (Mail er ikke inkluderet)
  • 1 TB lagring og deling
  • Komplet, installeret Office-pakke på pc/Mac
  • Office-apps på tablets og telefoner
Apps og funktioner, der er inkluderet i Office 365 Business Premium

Alle funktionerne fra Business Essentials og Business i én integreret plan

Exchange Online-ikon Outlook-ikon Word-ikon Excel-ikon PowerPoint-ikon OneNote-ikon Publisher-ikon SharePoint for Business OneDrive for Business-ikon Skype for Business-ikon Microsoft Teams-ikon Access
  • Mail med 50 GB postkasse
  • 1 TB lagring og deling
  • HD-videomøder
  • Komplet, installeret Office-pakke på pc/Mac
  • Office-apps på tablets og telefoner
Apps og funktioner, der er inkluderet i Office 365 Business Essentials

Onlineversioner af Office med mail og videomøder

Exchange Online-ikon SharePoint for Business OneDrive for Business-ikon Skype for Business-ikon Microsoft Teams-ikon
  • Mail med 50 GB postkasse
  • 1 TB lagring og deling
  • HD-videomøder
  • Office Online

Funktion

Fuldt installerede Office-programmer Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher og OneNote på op til 5 pc’er eller Mac-computere pr. bruger Værktøjstip med oplysninger om Publishers og Access' tilgængelighed samt Office 365-tjenesternes kompatibilitet med tidligere versioner af Office-apps
Inkluderer nu de nye Office 2016-apps til pc og Mac.
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Office på tablets og telefoner til den fuldt installerede Office-oplevelse på op til 5 tablets og 5 telefoner pr. bruger
Dennne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Online-versioner af Office, inklusive Word, Excel og PowerPoint

Funktion

Fillagring og -deling med 1 TB lagerplads pr. bruger

Funktion

Mail til virksomheder, kalender og kontakter med 50 GB indbakke pr. bruger
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Ubegrænsede onlinemøder, chat og lyd og HD-video og webmøder.
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Socialt virksomhedsnetværk, der hjælper medarbejderne med at samarbejde på tværs af afdelinger og placeringer
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Værktøjer til opgaveadministration hjælper teams til at planlægge, organisere, tildele og samarbejde omkring opgaver
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Det chatbaserede arbejdsområde i Microsoft Teams med direkte adgang til chatsamtaler, indhold, personer og værktøjer
Denne funktion er ikke inkluderet

Funktion

Professionelle digitale værktøjer til historiefortælling til at oprette interaktive rapporter, præsentationer og mere